Veelgestelde vragen

Product informatie

Social media buttons

Bij elk product staan diverse Social Media buttons. Hiermee kunt u het product delen binnen je netwerk om mensen er op te attenderen dat dit artikel hier verkrijgbaar is, bijvoorbeeld voor verjaardagen.

Hoe vind ik artikelen op de site?

U kunt artikelen zoeken op de site via de uitgefilterde genres en configuraties bovenin de site, of via onze uitgebreide zoekfunctie. Hier vind u uw artikel, onder artiest, titel, barcode, tracks of combinaties hiervan. Wij hebben een van de meest intelligente zoekmachines van Nederland.

Betalingswijze

Kan ik ook op een andere manier betalen dan op de site staat vermeld?

Wilt u liever contant betalen? Bekijk dan in onze agenda waar we op de markt staan, hier kunt u met de PIN of contant betalen. Of kom uw bestelling afhalen in de winkel in Ruinen. Geef het dan aan voordat u langs komt, zodat wij kunnen checken of uw bestelling compleet is.

Waarmee kan ik betalen op CDHAL.NL?

U kunt bij ons betalen met - IDeal - Visa / Mastercard - PayPal - Bancontact / Mistercash - Sofort - Nationale Entertainment Card - VVV Cadeaukaart - CDHAL.NL Cadeaukaart - Spaarpunten Of de mogelijkheid om contant te betalen in de winkel of op de markt, dan graag van tevoren mailen naar winkel@cdhal.nl of bel met 0522-471254, dan kunnen wij checken of de bestelling al compleet is

Levering

Hoe snel vindt de levering plaats?

De levering van uw bestelling, zal indien voorradig, voor 16.00 uur besteld op werkdagen en door u betaald, nog dezelfde dag verzonden worden. En de volgende dag bij u bezorgd worden.

Door wie wordt de levering verzorgd?

De levering van uw bestelling zal ten allen tijde verzorgd worden door PostNL, zowel brievenbuspost als pakketpost

Tot wanneer is het brievenbuspost?

Meestal is het brievenbuspost, tot 8 enkel CD's of 4 dubbel-CD's U krijgt van ons bericht, voor zowel brievenbuspost als pakketpost, met een Track en Trace code in uw e-mail.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling inzien?

U krijgt een e-mail, bij bevestiging, betaling en verzending.

Track en Trace code werkt niet.

Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de Track en Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track en Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, u kunt de bestelling zonder extra kosten op een ander adres laten bezorgen dan het contactadres. Je kunt dit onder ''Afleveropties' aangeven tijdens het bestelproces, door een alternatief afleveradres te kiezen. Het is mogelijk dit direct te doen door de gegevens van een afleveradres in te voeren.

Bestellen

Ik heb een product gekocht via iDeal, wat nu?

U krijgt direct na uw bestelling een bevestigingsmail, waarin uw orderinformatie staat. We sturen uw product direct af mits voorradig en op werkdagen voor 16.00 uur besteld. U ontvangt uw zending dan de volgende dag in huis.

Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het artikel dat u wilt kopen. Klik op 'in winkelwagen' of 'Bestellen' om het product in uw winkelwagentje te leggen. Klik bovenin uw scherm op het tasje en hier kunt u gaan afrekenen. Wilt u verder winkelen? Dat kan. Het artikel blijft in uw winkelwagentje liggen. Nadat u uw bestelling compleet heeft, komt u via het winkeltasje (rechts bovenin) in de afrondende fase, zodra u betaald heeft is uw bestelling definitief geplaatst

Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Als uw bestelling geplaatst is, krijgt u van ons een e-mail met de bevestiging van uw bestelling.

Ik heb geen bevestiging en factuur via e-mail gekregen. Hoe weet ik of mijn bestelling wel of niet geplaatst is?

Als u de bevestiging en factuur niet in uw postvak kunt vinden, is het mogelijk dat de e-mails tussen uw ongewenste e-mail terecht is gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via klantenservice@cdhal.nl of 0522-471254.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken om te kunnen bestellen in de webwinkel.

Liever telefonisch bestellen?

Dat kan gewoon bij ons! Via 0522-471254. Wij helpen u hier graag verder met het opnemen van uw bestelling.

Account

Hoe maak ik een account aan?

Dit kan door op 'account aanmaken' te klikken, rechtsboven in het scherm, of op het moment dat u een bestelling plaatst.

Waarom zal ik een account aanmaken?

Wanneer u een account hebt, kunt u alles terugvinden, vorige bestellingen, betalingen en nieuwsbrieven. Uw adresgegevens zullen altijd blijven staan. U kunt een verlanglijstje aanmaken. En het is extra voordelig omdat u, automatisch mee spaart met onze unieke spaarsysteem.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

U kunt 'wachtwoord vergeten' aanvinken en u zult per omgaande een mail ontvangen, waarmee u uw wachtwoord kunt resetten.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken om te kunnen bestellen in de webwinkel.

Wat houd het verlanglijstje in?

Als je een artikel tegenkomt dat je graag wilt hebben, maar nog niet wilt kopen, kun je op de link 'Zet op verlanglijstje' klikken. Wij bewaren dit lijstje en als je een volgende keer inlogt, kun je gewenste artikelen altijd terugvinden door op 'Verlanglijst' te klikken. Deze staat bovenaan iedere pagina.

Nieuwsbrief

Hoe ontvang ik de nieuwsbrief?

Onderaan de site is het mogelijk u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Ook is het mogelijk om bij de afronding van uw bestelling aan te vinken om de nieuwsbrief te ontvangen.

Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

In de door u te ontvangen nieuwsbrief, zal onderin altijd een afmeld link staan.

Hoe vaak ontvang ik een nieuwsbrief?

Dit zal maandelijks standaard 1x zijn. En bij feestdagen, zoals Sinterklaas, kerst, Vaderdag en dergelijke kan het zijn dat u een extra nieuwsbrief ontvangt.

Spaarpunten

Hoeveel is een spaarpunt waard?

1 spaarpunt is € 0,10 waard.

Hoe kom ik aan spaarpunten?

Alleen wanneer u een account bij ons hebt, kunt u sparen. Aan ieder artikel zijn spaarpunten toegekend. Soms hebben wij ook speciale acties, met o.a. dubbele punten. Houd dit in de gaten, door het spaarpuntenicoontje op de hoesjes.

Kan ik afrekenen met spaarpunten?

Jazeker, dat is juist de bedoeling. Bij iedere bestelling krijgt u in feite korting, welke je bij een volgende bestelling kunt uitgeven of sparen. Zoals vermeld is iedere spaarpunt € 0,10 waard. In het winkelwagentje kunt u kiezen hoeveel punten u inzetten om mee te betalen, dit wordt dan automatisch van het te betalen bedrag afgetrokken.

Vragen en klachten

Wat doe ik als ik een vraag of klacht heb?

CDHAL streeft naar klanttevredenheid. Bent u niet tevreden met een product of met onze service? Dan stellen we uw mening op prijs. U kunt met vragen of klachten terecht bij de klantenservice. U krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

De klantenservice is te bereiken op maandag tot en met zaterdag van 9.00 -17.00 uur. Telefonisch: 0522-471254 Email: klantenservice@cdhal.nl

Mijn product is defect aangekomen, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via klantenservice@cdhal.nl of 0522-471254, dan zullen wij dit netjes afhandelen.

Mijn bestelling is niet compleet.

Het kan zijn dat er een artikel bij zit dat nog moet uitkomen. Deze wordt dan nageleverd zodra deze beschikbaar is. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.

Chatfunctie op de website

Chat: Rechtsonder op onze website vindt u een chat functie. Wanneer hij online staat, reageren wij direct, bij offline kunt u een bericht achterlaten en reageren wij zodra wij weer aanwezig zijn.

Contact

Kan ik ook bellen met de klantenservice?

Dit kan op maandag tot en met zaterdag van 9.00 - 17.00 uur via 0522-471254.

Kan ik ook mailen met de klantenservice?

Dit kan 24/7 naar klantenservice@cdhal.nl. Wij zijn aanwezig van maandag tot en met zaterdag van 9.00 - 17.00 uur Wij zullen uw email, zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Chatfunctie op de website

Chat: Rechtsonder op onze website vindt u een chat functie. Wanneer hij online staat, reageren wij direct, bij offline kunt u een bericht achterlaten en reageren wij zodra wij weer aanwezig zijn.